دوقلو های ناز مادوقلو های ناز ما، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

دوقلو های افسانه ای

نورسیده ها ...

1393/2/31 21:56
نویسنده : عمه سارا
347 بازدید
اشتراک گذاری

 وبلاگ رسمی نو رسیده های ما   

 

(علی رضا و محمد رضا)

 

 

 

این دو کوچولو ملوس ما دوقلو هستن ودر حال حاضر یک روزشونه و الان تو بیمارستان خوابن.

 

 

من هم عمه سارای اونا همچنان در حال عکس گرفتن از اونا هستم تا عکساشون رو در وبلاگ مخصوصشون بذارم.

 

 

 

تا شما عزیزان از عکساشون دیدن کنین و مارو خوشحال کنین.

 

 

اونا منتظر تبریک گفتن شما هستن.

 

 

 با تبریک گفتنتون و نظر دادنتون در وبلاگشون حتما خوشحال میشن. خندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قل اول

 

(محمد رضا)

 

قل دوم

 

(علی رضا)

پسندها (6)

نظرات (7)

niniaz.ir
31 اردیبهشت 93 0:19
هزار ماشالله چه نوزاد خوشگلی خدا حفظش کنه براتون ان شالله قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه
خاله صبا
1 خرداد 93 19:19
عزیزم خدا برا مامان و باباش نگهشون داره چقدر ناز خوابیدن خوشبحالتون شما عمه شدید ؟! والا ما ک هنوز در انتظار خاله شدنیم به وب من و جرقه سر بزنید خوشحال میشیم
سعادت
2 خرداد 93 16:33
ای جونم چه جیگرن این دو تا خدا نگهشون داره واستون عمه جون گل پسرا رو ببوس واسشون سپند دود کن ماشششششششششششششششششاالله
عمه سارا
پاسخ
خیلی ممنونم از اینکه به فکر دوقلوای ما هستین
زهره( مامانی فاطمه)
5 خرداد 93 11:44
الهی مبارک باشه قدم نورسیده دسته گلهای نازتون ایشااله زیر سایه پدر ومادر سعادتمند بشن
بابا و مامانی
6 خرداد 93 14:17
به به به مباررررررررررررکه ای جووووووووونم چه ناز هستن خدا حفظشون کنه خیلی دوستشون دارم
عمه سارا
پاسخ
ممنونم
مامان رها
18 خرداد 93 15:37
چه عمه نازی دارن این دوقولو ها خدا حفظ کنه این گل پسرارو به وب دخملی منم سر بزن /http://panizz1392.blogfa.com/ نظرتتو بگو
سمین
4 تیر 93 15:20
سلام بهتون تبریک میگم این لطف وعنایت خداوند رو که یکباره به سمت شما سرازیر شدهباد به گوش پسرم نرسونه منم همیشه دلم میخواست دوقلو داشته باشم اونم یه دخترویه پسر.خدا یکیشو داد ولی شد کل دنیای من.خدا براتون نگه داره زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشن انشالا
عمه سارا
پاسخ
ممنون عزیزم